Hakkımızda

Hakkımızda

Misyonumuz ve Vizyonumuz

Kurumsal Satış Hizmetleri


Doğrudan satış operasyonları ile müşterileri sürekli destekler. Kurumsal satışlarda proje desteği verir. Sürekli alım yapan Kurumsal firmalar için önceki alım fiyatlarını değerlendirir.Böylelikle en rekabet edilir fiyat analizini yaparak uygun alım koşullarını oluşturur. Talep edilen teslim süreleri konusunda üretim planlamasına yardımcı olur. Gerektiği zaman olası gecikmelerde üretim, depolama ve sevk operasyonlarını revize eder.       

Kurumsal Satış Hizmetleri

Satış Destek Planlamaları


Yurt içerisinde ürün satışı ve sonrası hizmet vermek isteyen firmalar ile görüşmeler yapar ve kendi pazarlarında bu hizmetler için gerekli proje ve tanıtım desteği sağlar. Bu görüşmelerin devamında gerekli işbirliği sonuçlarını oluşturur. Anahtar teslim proje gerçekleştiren firmalara ürün standartları konusunda gerekli projeleri sunar ve sonrasına operasyonel planlamaları yapar.           

Satış Destek Organizasyonları

Uluslararası Pazarlama


Yeni ürünler ve yeni pazar girişleri için dünya çapında hazırlık yapar. Satış kanallarının araştırılmasını yaparak gerekli görüşmeleri sağlar. Bu görüşmeler sonucunda gerekli anlaşmaları yapar. Yurt dışı fuar organizasyonları ile satış kanallarına pazar desteği sağlar.           

Uluslararası Pazarlama Aktiviteleri

Ürün Yönetimi


Üretilen ürünler hakkında tasarım ve teknolojik gelişmelerle ilgili yol gösterici araştırmalar yapar. Bunları hayata geçirmek için projeler hazırlar ve üretim sonuçlarına göre son kullanıcı tavsiyelerini alarak raporlama gerçekleştirir. Kullanılan ürünlerin sürekli gözlemini yaparak kullanıcıların memnuniyetini artıracak faaliyetler gerçekleştirir.     

Ürün Yönetimi

Satış Sonrası Hizmetler


Son kullanıcı yöneticileri ile ürün kullanımı ve garanti sonrası talepler için gerekli bilgi akısı ve desteğin gerçekleştirilmesini sağlar. Teknik Eğitim ve Yedek parca birimi ile kullanıcıların ürün kullanımı konusunda destek verir. Garanti süreci ve sonrasında Teknik servis işlemlerinde iletişim ve planlamayı en hızlı ve verimli olarak şekilde destekler. Yedek parca sevk operasyonlarını gerçekleştirir.

Satış Sonrası Hizmetler

Marka Yönetimi


Piyasadaki marka algısını araştırır. Kullanıcıların ürün ve hizmetler hakkındaki görüşlerini alır. Bunları en kısa sürede değerlendirerek ilgili birimlerin çalışmalarına yansıtır. Pazar içerisindeki sektörel yayınlarla reklam ve ilan çalışması yapar. Gerekli röportaj ve argümanları hazırlar ve bunları, ilgili kuruluşlarla paylaşır.       

Marka Yönetimi
Share by: